14 Şubat 2012 Salı

sevgiliye özel tatlar...

DSC07806

DSC07816

DSC07809

2 yorum:

pınar dedi ki...

görüntüsü kadar tadınında muhteşem olduğu bu kurabiyeler ve pasta için güzin hanıma sonsuzz teşekkürler:)sevdiklerinizi mutlu etmek istiyorsanız güzin hanımın mutfağından çıkan tüm ürünleri herkese şiddetle tawsiye ederim

Unknown dedi ki...

İnternette kendi bloğumla ilgili bir şeyler arıyorken bloğunuza tesadüf rastladım ve çok beğendim. Yaratıcı, zevkli, yeni şeyler üreten insanları hep takdir etmişimdir. Sizi de takdir ediyorum:)Kurabiyeler, pastalar, hepsinin özenle ve sevgiyle hazırlandığı hissediliyor. Umarım her zaman keyifle bu işi yapmaya devam edersiniz. Sevgiler,

Esra Gülsoy

(Ben de bez bebek yapıyorum. Merak edip bakmak isterseniz esragulsoy.blogspot.com)

 
designed by GeCe for only Karamelam