25 Eylül 2011 Pazar

PEPEE KURABİYELERİ

pepee cookies(%100 turkish movie)

pepee kurabiyeleri

Pepee %100 yerli bir çizgi film. İlk seyrettiğimde adının pepee olmasından ve çizimlerin kalitesinden dolayı yerli olduğunu anlamadım. Daha sonra arada geçen repliklerden anladım yerli olduğunu. Kızım pepeeyi inanılmaz seviyor. Eğitici ve öğretici buldum ben de. Kendi kültürümüzü öğrenmesi açısından da çok başarılı. Örneğin Ela evde zeybek, harmandalı vs..oynamaya başladı:)) Biz de babasıylan anlam veremedik ilk başlarda daha sonra tesadüfen gördüm ki; Zulu(zürafa) bir bölümde tüm oyunlarımızdan örnekler veriyormuş.

Caillou nasıl hayatımızı işgal ettiyse pepee de oyuncakları, dergisi, masası okul eşyalarıyla hayatmıza hızlı bir giriş yaptı. Önümüzdeki günlerde pek çok üründe karşımıza çıkacak gibi ben de kurabiyelerle pepee ye merhaba demiş oluyorum:)

Hiç yorum yok:

 
designed by GeCe for only Karamelam