4 Nisan 2011 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

baby dress cookies

GÜNAYDINNNN

Sağlıklı, sıhhatli, huzurlu ve bereketli güzel bir hafta geçirelim inşallah...Bahar kendini iyice hissettirmeye başladı Ankarada. Trençkotlar ve babetlere dönüş başladı yaşasın:))Sürekli babet giymekten ayağımda sorun oluştu ama vazgeçemiyorum babetlerden. Ya dolgu topuk platform ayakkabılar giyiyorum (onlar da çok yüksek oluyor)ya da babet ortasını bulamadım henüz:)) Kasım doğumlu olmam sebebiyle mi bilemiyorum ama favori mevsimim sonbahardır aslında. Herkes yağmurlu kapalı havalarda bunalırken, ben sokaklarda kulağımda mp3 le dolaşmaktan büyük zevk alıyorum. Güneşin çok yoğun olduğu günler beni aksine evde oturmaya itiyor. Yine de ilkbahar yeni umutlar ve hayaller için ideal bir mevsim...

bbay foot cookies

creepers cookies

LİNA Bebeğin ilk doğumgünü kurabiyeleri...
Annesi rengarenk kurabiyeler olsun modelini size bırakıyorum deyince bu kurabiyeler çıktı ortaya...



baby bottle cookies

baby carriage cookies

DSC07109

Hiç yorum yok:

 
designed by GeCe for only Karamelam